vrijdag 22 maart 2024

In drie dagen




In drie dagen tijd heb ik een compleet andere kat in huis.

Een kat die, na de eerste strubbelingen,  vandaag opeens probleemloos haar pilletje slikte.
Ze vroeg er vanavond ook nog uit zichzelf om, toen ik het bijna vergat.
En ging zelfs al klaar zitten toen ik het pilletje uit de verpakking drukte.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Vanmiddag was ze zelfs aan het spelen als een jonge meid, dat had ze al bijna een jaar niet meer gedaan.
En knuffelig dat ze is.

Ze plast en drinkt al een stuk minder, 
En eet nog steeds goed.
Ze keek de eerste dagen echt raar toen ze de dieetbrokjes niet meer kreeg.
Maar geniet nu dubbel van haar lievelingsbrokken.
In het verleden werd ze daar dik van.
Nu is ze zo dun dat ze wel weer wat mag aankomen.

De grote zak voer is opgehaald door iemand van de dierenopvang.
Daar zijn ze er erg blij mee.

6 opmerkingen:

  1. Wat een goed nieuws! Ze zit lekker in haar vel, mag haar lievelingsbrokjes eten en heeft zelfs geen problemen met een pilletje slikken, soms gaat het leven van een poes over rozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te geloven zeg... En dan al 19 jaar toch? Wat fijn dat je naar de DA gegaan bent, ook al kostte het een lieve duit.
    Je hebt nog een intelligente kat ook... hahaha, zelf om het pilletje vragen alsof ze het begrijpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze heeft bij jou een prima kattenleven! Kan nog best wat jaartjes mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk al jaren dat ze de 20 wel haalt.
      En ik heb bij al mijn katten gelijk gehad.
      Dus we kunnen nog een poosje door kibbelen en knuffelen.

      Verwijderen