vrijdag 18 oktober 2024

Mijn uitzicht deze week


Ik lig weer eens een weekje te snotteren en sniffen op mijn luie stoel voor het raam met uitzicht op de camper van de overburen.
En op twee enorme groene bossen waarvan ik me niet meer kon herinneren wat het was.
Een keer als 2 kleine stekjes gekregen.
Nu bijna 1,5m.



Van de week zag ik ineens dat ze vol knopjes zaten.



En toen ik vanmorgen de gordijnen open deed zag ik opeens een zee van lila bloemetjes.


Daar kun je toch alleen maar vrolijk van worden!


In mijn vorige tuin had ik deze astertjes ook.
Maar die werden niet zo enorm hoog.


 

5 opmerkingen:

  1. Hopelijk voel je je snel weer beter. Voel je je te ziek om ook nog wat te fröbelen of kijk je wat tv of lees je een boek of zo? Beterschap Marlien! Groetjes, Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog wel ergens mee bezig, dat hier binnenkort te zien zal zijn.
      Maar veel puf heb ik niet.
      Ben ook mijn stem kwijt .
      Maar dat kan ik beter nu hebben dan volgende week.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke verrassing als je dan het gordijn open trekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap joh, maar leuke verrassing hè zo voor je raam.

    BeantwoordenVerwijderen