donderdag 3 oktober 2024

Workshop met een boterhamzakje

Dus ga ik er gewoon nog even mee door.

Je maakt dit met een geknoopt, binnenstebuitengekeerd, opgeblazen boterhamzakje, dat je beschilderd en afdrukt.


Eerst maakte ik een paar proefjes in mijn vertrouwde felle kleuren.


Vervolgens koos ik voor kleuren die ik normaal niet gauw zou gebruiken: zwart, grijs en goud.
Jammer genoeg is dit moeilijk te fotograferen.


Met een lijstje erom lijkt het al gelijk heel anders he.


Er was nog tijd over dus ik probeerde ook nog wat luchtigs uit

Zo handig he, fotoshoppen, kun je makkelijk even bekijken wat een lijst en paspartout kunnen doen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je dit ook met stof kunt doen.


Bij thuiskomst was Lolo erg blij me weer te zien.
En ik ben zo blij dat ze met wat medicinale hulp weer helemaal haar stoere zelfje is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten