zaterdag 28 september 2024

Kleinkoor Excelsior zingt


Op  4 en 5 oktober a.s. is er weer de jaarlijkse Muziekestafette in de Nicolaaskerk in Heino.
Kleinkoor Excelsior uit Ommen treedt er vrijdagmiddag op.
Wij brengen 6 liederen uit ons repertoire ten gehore.
Dirigent: Henk Linker.


Noteer ook vast zondagmiddag 27 oktober 15.00 uur in de agenda.
Dan geven we, voor het eerst na de pandemie, weer ons jaarlijkse concert in de RK Sint Brigittakerk in Ommen.
We brengen dan, naast enkele oude bekenden, veel nieuw repertoire ten gehore.


Er is momenteel plaats voor enkele nieuwe leden.
Wij repeteren op dinsdagavond in het Kindplein West in Ommen.
Lijkt het je leuk om mee te zingen?
Kom dan vrijblijvend een keer mee repeteren bij ons gezellige koor..

5 opmerkingen:

  1. Zou ik graag willen in een koor zingen. Op dit moment zit ik in een vakantiehuis 45 minuten autorijden boven Ommen, maar ik woon op Tholen dus dat is niet te doen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Tholen zullen er toch vast ook wel koren zijn.

      Verwijderen
    2. Tholen is ook de Biblebelt en kerkelijke koren zijn er 2 van. Voor mij vallen die af. Mijn voetreflextherapie therapeute zit op een koor en is erg gelovig en als ik dan van haar hoor wat ze zingen is dat echt niks voor mij. Helaas.

      Verwijderen
    3. Jammer.
      Wij zijn geen kerkkoor.

      Verwijderen
  2. Lijkt me leuk, in een koor zingen. Veel plezier morgen en overmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen