vrijdag 11 juni 2021

Steeds mooier


 De pioenroos die door de vorige bewoners achtergelaten werd is nog nooit zo groot geweest.
Wat een cadeautje he?


Slaapmutsjes heten zo omdat ze savonds dicht gaan, maar ook dan zijn ze mooi.


In de achtertuin kom ik tussen vingerhoedskruid en onkruid ook nog wat verborgen juweeltjes tegen.
Het vetplantje is het enige wat ik uit mijn vorige tuin meegenomen heb.
Dat kon omdat ie in een potje staat.


Ik  had me voorgenomen om niet zoveel meer over mijn tuin te bloggen, maar elke keer zie ik toch weer zoveel moois dat ik het wel moet delen.

Komende week maar weer paardenbloemen en gras gaan uittrekken in de voortuin.

7 opmerkingen:

  1. Juist leuk om iets van je tuin te zien! Wat een mooie bloeiende planten heb je staan zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag je heel veel over je tuin bloggen hoor, met al die leuke foto's erbij, daar word iedereen vrolijk van volgens mij. Je hebt veel planten staan die ik ook graag in de tuin heb staan. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je tuin zoveel moois laat zien! Ik kan me goed voorstellen dat je iedere keer tóch nog weer een foto maakt 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist leuk die tuinverhaaltjes, wat een juweeltjes heb je er in staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij met de updates uit je tuin! Mijn eigen pioenen zijn BIJNA uit - maar nog net niet helemaal. Ik verheug me ZO op de geur: als ze bloeien hang ik er zoveel mogelijk met mijn neus in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig de pioenen! Wat mij betreft mag je dit zeker laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees heel graag over je tuin. En bovendien, waar het hart vol van is loopt de mond van over 😉

    BeantwoordenVerwijderen