dinsdag 22 juni 2021

Koeland

 


Vanmorgen fietste ik met m'n wandelmaatje naar het Koeland tussen Arriën en Junne.


Daar maakten we een wandeling door een jeneverbesbos.
Ik had van mijn leven nog geen jeneverbessen, laat staan jeneverbesbomen gezien.
Dus door een bos vol lopen was een hele nieuwe ervaring.
Het bos was zo sprookjesachtig mooi, dat ik gewoon vergat fotos te nemen.


Op de terugweg kocht ik bij een kraampje aan de weg homemade  Vlierbloesemsiroop.
Een paar jaar geleden dronk ik dat al eens bij een vlierboerderij in Brabant, het is heerlijk verfrissend.
Maar toen ik het hier een keer bij de AH voor veel geld kocht vond ik het niet te drinken.
Hopelijk smaakt deze beter.


We eindigden ons uitje bij Theeschenkerij RozemArrie.
Dat zo langzamerhand mijn stamcafé aan het worden is.
Daar nam ik ook nog een bakje net geplukte aardbeien mee.
Die inmiddels al op zijn, want oooooooh wat waren ze lekker.


3 opmerkingen: