dinsdag 15 juni 2021

Visite



Vandaag kwam één van mijn oude wandelmaatjes uit Brabant langs.
Ze is in de buurt op vakantie, dus planden we een meidendagje in.


We bezochten de twee grote kringlopen in ons stadje.
Daar was ik al zeker een jaar niet meer geweest.
Ik had keurig een wensenlijstje gemaakt.
En kan daar nu een paar dingen weer afstrepen.
Maar natuurlijk vond ik ook weer eea wat niet op mijn lijstje stond.
Zo kon ik de nijntje stempels echt niet laten liggen.


Met dit statief ben ik erg blij.
Het is lichtgewicht en stabiel en ook fijn hoog.
En kostte om duistere redenen maar 2,50€.

We eindigden met thee in de tuin van de theeschenkerij in Arriën.
Al met al was het een hele gezellige dag.


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n dagje en leuke dingen gescoord, ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zo'n bezoek! en dan ook nog leuke dingen gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een goede dag - leuk bezoek, kringlopen en een terras - wat willen we nog meer. Zat net gisteren aan je te denken: hoe zou het met je gaan? (Antwoord "mag" hier, of via mail - of zo.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een gat in mijn hart, maar verder gaat het goed.

      Verwijderen
  4. Dat klinkt als een heerlijk dagje genieten, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen