zaterdag 10 juli 2021

Kinderwens eindelijk vervuld

 Toen ik nog een klein meisje was, wilde ik zo graag eens een keer een modelbouwpakketje hebben.
Maar alle bouwpakketjes in de speelgoedwinkel bevatten auto's, vliegtuigen, schepen en oorlogstuig.
Elke keer als ik bij die dozen stond te kijken was ik weer teleurgesteld dat er nix leuks bij was.

Tegenwoordig is de keuze veel uitgebreider.
Op Facebook zie ik al een tijdje vanalles langs komen en gisteren besloot ik dan eindelijk mijn kinderwens alsnog te vervullen.



Vanmiddag kwam het pakketje al binnen en na uren priegelen stond er een heuse knikkerbaan op tafel.
Omdat ik in het verleden technisch tekenaar geweest ben had ik gelukkig weinig moeite met tekening lezen.
Maar het was nog een heel gedoe om alles goed op z'n plek te drukken.


Directe Link (voor als het filmpje op het blog niet wil starten)






14 opmerkingen:

  1. Ja je hebt gelijk; de bouwpakketten waren vroeger niet erg 'vrouwvriendelijk'. Extra leuk dus dat je alsnog een mooi bouwpakket hebt gevonden en in elkaar hebt gezet. Wat een prachtige knikkerbaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! dat heb je goed gedaan! Een bijzonder bouwpakket! Mijn man kreeg van deze collectie het empire state building cadeau ,maar nog steeds niet af! zal met zijn alzheimer ook niet meer gebeuren denk ik. Maar wie weet? ga ik er eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, bouwpakketjes... Dat deed ik vroeger samen met mijn broertje en ik vond het niet erg om vliegtuigen te maken.
    Maar deze knikkerbaan is wel een hele leukerd. Nog nooit zoiets gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn er vier, maar ik hou het toch maar op ééntje.
      Ze hebben nog veel meer andere leuke dingen.

      Verwijderen
  4. Mijn vader had vroeger op zolder een enorme treinbaan, een compleet landschap met van die huisjes (Faller) en zo. Wat wilde ik graag eens zo'n huisje in elkaar zetten, maar nee, dat was iets voor jongens... mijn broer had er geen enkele belangstelling voor haha.
    Mooi wat je hebt gemaakt, en snel in elkaar zeg, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee andere kinderwensen van me:
      Een racebaan en een treinbaan.

      Verwijderen
  5. O, wat leuk zo'n bouwpakket.
    Die knikkerbaan, kun je urenlang mee spelen.
    Wat ik ook nog eens wil proberen is een 3-D puzzel (is toch ook soort van bouwpakket?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik nog nooit gedaan.
      Maar komt denk ik.wel in de buurt van een bouwpakket.
      Met dat verschil dat je hem ook weer af kunt breken.

      Verwijderen
  6. Hè, hè, ik kon alsmaar niet reageren - en dat is heel frustrerend, als je je online niet kunt laten horen... Ik moest grinniken om je kinderwens - meestal betekent dat iets HEEL anders... Maar je bent lekker aan het spelen, heel leuk!!
    Ik heb hier thuis nog wel wat papieren bouwpakketten liggen, van gebouwen etc. Maar nooit gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is vervelend, heb je ontdekt waarom niet?

      Ik heb ook nog wat papieren bouwpakketten liggen, waaronder de brandaris, die ligt er al bijna 22 jaar.
      Toch maar eens wat mee doen?

      Verwijderen
  7. Op de een of andere manier werd ik pas écht ingelogd toen ik zelf een bericht op mijn blog plaatste - NIET als ik probeerde te reageren op andermens' blog, of als ik "gewoon" probeerde in te loggen via google/gmail... Kom er maar eens achter, hoe het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen