donderdag 29 juli 2021

Schaal 1:32 gepriegel

 Ik wilde het eigenlijk pas laten zien als het af is, maar dat duurt nog wel even en ik kan nu eenmaal moeilijk iets voor me houden.

Na de knikkerbaan kreeg ik de smaak te pakken en ging op zoek naar een nieuw bouwproject.
Dat vond ik in een bouwpakket van een tiny house.


Dus priegel ik sinds begin deze week elke dag een stukje verder.
Het huisje wordt maar 10cm hoog dus het is echt iniminifreubelen.


De boekjes zijn niet groter dan een duimnagel.
En na een uurtje knippen en plakken zeggen m'n ogen echt ho.


Er zit zelfs echte verlichting in.

Ik zet eerst de dingen in elkaar die volgens het boekje blijven.
Maar de stoffering van dit huisje is drie tinten grijs.
En ik zou Marlien niet zijn als ik daar niet wat vrolijkers voor in de plaats zou willen maken.




6 opmerkingen:

  1. Echt leuk dit tiny house, wat een gepriegel, en veel geduld heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Wat een priegelwerk, elke dag een uurtje, veel plezier met het maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dit is leuk, maar inderdaad een "groot geduld" werk dank ik.
    Maar zo leuk met èchte lampjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gepriegel. Mijn jongste kleindochter krijgt over een halfjaar een poppenhuis voor haar verjaardag. Dus ik moet ook gaan priegelen, maar gelukkig niet zo klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tiny tinyhouse! Het lijkt me heel leuk om te doen, maar het is wel érg klein. Knap dat je dat redt!

    BeantwoordenVerwijderen