woensdag 19 april 2023

Geocaching

 



M'n ex-Buddy appte me of ik zin had om iets te gaan doen samen.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.
Ze had het over een rondrit, maar het bleek een 60km lange geocachepuzzeltocht, waarbij op meerdere plekken getallen verzameld worden die dan samen weer coordinaten vormen waarmee je dan uiteindelijk de cache kan vinden.
Geocaching is Buddies passie, maar ik heb er echt geen kaas van gegeten.
Het was in dit geval een knap ingewikkeld gegoochel met getallen.
En dat is niet mijn sterkste kant.
Neemt niet weg dat het wel een leuke gezellige middag werd.
En we hebben de cache gevonden.


Bij thuiskomst troffen we m'n wandelmaatje in de voortuin aan, die spontaan onkruid aan het wieden was.
Ze verveelde zich.
Dat mag ze vaker doen.😉😄


Uitleg over geocaching vindt je hier

6 opmerkingen:

  1. Was inderdaad een mooie route en gezellige middag👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een leuke middag had en helemaal fijn iemand die je tuin komt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had er van gehoord , maar het lijkt me best ingewikkeld en moeilijk…maar wel gezellig, zeker ook als een opgeruimde tuin je thuis opwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n activiteit.
    Geocatching heb ik wel eens met m'n zoon (+gezin) gedaan, heel leuk, maar ìk snap er nog niks van. Ik ga nu jouw uitleglink eens bekijken...
    Fijn zo`n vervelend wandelmaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Correctie:
    Ze verveelde zich niet.
    Ze wilde gewoon wat nuttigs doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je deze 2 lieve mensen in je directe omgeving hebt! Geocache heb ik nog nooit gedaan, maar op zo'n mooie rondrit zou ik ook graag worden getrakteerd!

    BeantwoordenVerwijderen