vrijdag 7 april 2023

Opruimen/verkopen/weggeven

Op mijn andere blog schrijf ik er af en toe over.
Ik ben aan het ruimen.
Dat gaat maar stapje voor stapje.
Maar regelmatig gaat er weer wat weg.

Zo is eén van mijn overbodige oude blauwe dekens deze week in gebruik genomen bij een muziekkorps/orkest om hun slagwerk af te dekken.
Hun huiskleur is blauw, dus dat kwam perfect uit.
Een tweede deken is ook iemand blij mee gemaakt.

Ik heb een stapel nieuwe onderbroeken verkocht op Marktplaats.
Ooit daar ook gekocht, maar verkoper had toch echt geen idee van maten, dus ze pasten me helaas echt niet.

Er staat nog het eea te koop, waaronder een stapel bijna nieuwe shirts.
Deels zelfs ongedragen.
En de rest maar één keer.
Ook deze kocht ik eens op marktplaats, maar ik ontdekte al gauw dat ik modal niet prettig vind voor mij.
Keurige shirts, mooie kwaliteit.


En de komende tijd zal er steeds weer wat bij komen.
Hou me hier in de gaten.





 https://www.marktplaats.nl/u/mevr-marie/63405/

9 opmerkingen:

  1. Ik ga je in de gaten houden :) Maar zelf moet ik ook nodig verder gaan met ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat je nog een tweede blog had!
    Groot gelijk dat je de spullen die je niet gebruikt, weg doet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien heb ik wel belangstelling voor de shirts. Wil je ook de maten gemeten plat gelegen erbij zetten? zowel onder okzel als 10cm boven onderkant
    En de titel is raar, de samenstelling van de stof staat er ipv Shirts oid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is een bug op marktplaats, die zet de details in de titel iedere keer.
      Heb het aangepast.
      En nee ik ga geen tien shirts opmeten.
      Ze passen allemaal in de genoemde maat en zijn recht toe recht aan.

      Verwijderen
    2. je hoeft ze ook niet allemaal te meten, 1 gemiddelde is wel voldoende.

      Verwijderen
    3. 69 onuitgerekt.
      89 volledig uitgerekt.

      Verwijderen
    4. Dank je voor het toch opmeten. Maar is toch iets te groot voor mij. Mijn shirts zijn allemaal tussen 62 en 65 en onderaan vind ik dat niet erg maar ook schouders worden dan zo afhangend.

      Verwijderen
    5. Ja dan is dit echt te groot.

      Verwijderen