zaterdag 5 augustus 2023

Marktplaats en zo

 Op mijn andere blog schrijf ik momenteel wekelijks een verslagje over mijn opruimperikelen.
Ik ben stapje voor stapje overbodige spullen aan het uitzoeken, verkopen en weggeven.
Je kunt mij geen horder noemen, zo erg is het gelukkig niet, maar na 40 jaar op mezelf wonen, verzamelt een mens toch aardig wat.
Dus ben ik dapper bezig keuzes te maken, kratten met materialen van lang voorbije hobbies e.d. door te spitten.
Het loont dus best de moeite voor creatieve geesten om daar mee te lezen, of op facebook of marktplaats te kijken.



2 opmerkingen:

  1. Wat veel ritsen..., ik vond er maar 3 bij mijn opruimen.
    Ik ga eens kijken op je andere blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ooit van tassen maken m'n beroep willen maken.
      Bleek niet haalbaar.
      Daarvan heb ik nog veel materialen liggen.

      Verwijderen