donderdag 24 augustus 2023

Muts

 In het vroege voorjaar verloor Wandelmaatje haar muts, toen ze bij mij vandaan kwam.
Ik beloofde haar een nieuwe te breien.
Dus zochten we een tijdje terug garen uit mijn voorraad en een patroon op internet.
En zo zat ik midden in de zomer een warme muts te breien.



Het patroon is van GarnStudio.
Nu heb ik toch best wel wat jaartjes breiervaring, maar ik vond het lastig te volgen.
Het garen heb ik lang geleden een keer gekregen.
Er zat geen label bij, maar het is erg zacht en ruikt beestachtig.

6 opmerkingen:

  1. Stiekem moet ik lachen om het beestachtige luchtje.
    Maar mooie combi van kleuren en ik vind hem er lekker warm uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan niet achterhalen wat voor wol. 😉
      Het is geen schaap volgens mij

      Verwijderen
  2. De garens van Drops zijn prima, maar hun patronen zijn waardeloos! Gratis, dat wel, maar ik gebruik ze al een tijd niet meer, omdat er zoveel fouten en onduidelijkheden in staan.
    Leuke muts geworden, al zit er een luchtje aan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een hele vreemde manier van beschrijven, maar het is gelukt.
      Nu ik weet hoe het zit ben ik gelijk maar aan eentje voor mezelf begonnen.
      Kan ik nog wat restjes opmaken.

      Verwijderen
  3. Zeker een leuke muts! Het slakje zal het wel overleven in je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem mooi, de kleuren én het model. Ik denk dat hij mij ook erg goed zou staan! 😁

    BeantwoordenVerwijderen