zaterdag 19 augustus 2023

Inspiratie gezocht



In de tijd dat ik nog inspiratie vond in het maken van tassen, experimenteerde ik nog wel eens met materialen en technieken.
Bij het uitzoeken van alweer een hobbykrat vond ik oa deze proefjes van gebreide en gehaakte wol, wat daarna in de wasmachine vervilt is.


Foto 1 was bedoeld als bodem voor een tas.
Foto 2 is een wijde smalle strook??
Foto 3 een proefje.
Foto 4 een mislukt proefje, maar spontaan kunst.


Foto 5 formaat babymuts, maar daarvoor te stijf.
Foto 6 prachtig resultaat van punniken en vilten.


Zonde om weg te doen toch?
Maar wat maak ik ervan?
Iemand een leuke tip?



Of zal ik gewoon het gevulde mandje zoals het nu is een mooi plekje geven?

12 opmerkingen:

  1. weggeef hoek of de krijgloopwinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikzelf zou dat mandje zo laten staan zoals het op de laatste foto staat, er komt dan vanzelf een dag waarop ik opeens weet wat ik ervan wil maken, tot dan toe is het een schattig gevuld mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja het staat inderdaad productief. Kleuren zijn mooi, maar inderdaad wat kan je er nog mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat mandje is zo leuk, ik zou het met een of twee opgerolde handdoeken in de douche/badkamer neerzetten, of in de gang met handschoenen of sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, beide helaas geen ruimte voor, maar wie weet in de toekomst

      Verwijderen
  5. Gewoon zo als het nu is , het mandje een plaatsje geven!

    BeantwoordenVerwijderen