vrijdag 16 april 2021

Breien en wandelen en een raar beest

 




Eindelijk is deel 5 van de Kal dan ook af.
In de witte rand heb ik de afstand tussen de motiefjes vergroot.
Ze liepen niet synchroom met de rand eronder en dat vond ik een raar gezicht.
De gele rand had een ingewikkeld bladmotief waar ik niet uit kwam dus heb ik gekozen voor streepjes en stipjes.
En zowaar, ik heb de zwartrode rand volgens patroon gebreid.


De omslagdoek wordt al aardig lang, maar ik denk dat ik na afronding van deel zes toch nog wel wat bij moet verzinnen, gezien ik een "grand lady" ben.


Om de twee weken maak ik met een vriendin een Ommentje in de buurt.
Gisteren werd ons Ommentje per ongeluk een stuk groter en kwam ik op mijn wenkbrauwen thuis.


Maar we hadden een rustpauze op een erg mooi plekje aan de Vecht.
En wat waren de wolkenpartijen weer mooi.


De molen is vorig jaar gerepareerd en de wieken draaiden gisteren in hoog tempo.
Deze animatie die ik ervan maakte doet een beetje gek, maar dat mag hem de pret niet drukken.



Lolo vond het wel fijn dat ik moe was, kon ze lekker bij me kruipen.

3 opmerkingen:

  1. Een grote omslagdoek, een grote wandeling; je bent mooi consequent bezig geweest ;o)
    Het filmpje van de molen vind ik juist super zo; leuk zoals de wieken heen en weer bewegen.
    Wolken zijn prachtig, vooral als we foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist leuk, je animatie! Wat een heerlijke rustplek hadden jullie, en na de wandeling lekker bijkomen met Lolo, heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt helemaal goed denk ik met je mooie grote omslagdoek! Hij is nu al prachtig!
    Leuk je ommomentje, en animatie! Nu even uitrusten...

    BeantwoordenVerwijderen