vrijdag 14 januari 2022

Snoep goed

 

Volgende week is de week van snoep goed.
Daarvoor kon je een doos met gezonde snoeperijen bestellen.
Nu ga ik niet doen alsof ik opeens op de supergezonde toer ga, want ik weet toch dat ik dat niet volhoud.
Maar een keertje iets anders proberen is altijd leuk. 
En nu ik al zo lang opgesloten zit, mag ik mezelf wel een beetje verwennen.

Woensdag is, vanwege m'n been, mijn suikergehalte gemeten en die was tot mijn verbazing lager dan bij metingen in het verleden en netjes binnen de goede marges.
De wond is dicht, het been weer een stukkie dunner.
Als nu de energie nog terug komt, dan gaat het allemaal weer de goede kant op.
Voor het eerst van mijn leven moet ik meer eten ipv minder.
En zo'n omgekeerd dieet is wel even wennen.
Zeker omdat ik nog steeds weinig trek heb.
Maar ik doe m'n best.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marlien, hier had ik nog niet van gehoord.
    Ik doe geen box, maar wel het gratis magazine.
    Fijn dat de wond dicht is, dat kan soms zo lang duren (juist met diabetes) Succes met het omgekeerde dieet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gelukkig geen diabetes, maar vanwege mijn gewicht is dat wel altijd iets wat verwacht wordt en dus gechecked wordt.

      Verwijderen
  2. Fijn dat je been zo goed opknapt, en geniet van het snoepen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heb ik nog nooit van gehoord? Maar fijn dat je been goed geneest.. Geniet van het goede snoep!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar het kwam op Facebook langsschuiven.

      Verwijderen
  4. Gelukkig gaat het weer wat beter met je!

    BeantwoordenVerwijderen