woensdag 31 mei 2023

AH overblijvers

 Een paar jaar geleden kocht ik al eens een voedselbox bij de Lidl via to good to go.
Laatst las ik dat AH het ook doet,maar via de eigen app.
Je kunt bij hen uit drie opties kiezen: vegan, verrassing of brood.
Dat wilde ik dus ook een keertje proberen.
Ik kon vandaag een verrassingspakket reserveren á € 4,95 met een normale winkelwaarde van ongeveer € 14,95.
Daarin zat dit:


 
In eerste instantie viel het me een beetje tegen.
Maar toen ik in de app ging kijken naar de prijzen veranderde dat.


Totaalprijs € 15,32.
Totaalprijs afgeprijsd € 9,96
Totaal betaald € 4,95
Waarbij ik er bij de bovenste 2 op gok dat ze ook 35% afgeprijsd waren.

Dit soort dingen koop ik dus zelden.
Veel te duur.
Maar op deze manier is het wel een keertje leuk.

De stoommaaltijd moet in de magnetron, die ik niet heb, dus gaat het maar gewoon in de koekenpan.
De fruitsalade komt vanavond bij de tv vast ook wel op.
De rosbief heeft nog een tht tot 3 juni.
En de sla bewaar ik tot morgen.



Het smaakte prima.

5 opmerkingen:

  1. Waar ik woon op het platteland heb ik in dorp zelf de Lidl en daar haal ik elke zaterdag een box, ben er altijd heel tevreden mee, waarde meestal tegen de 15 euro en zelden wat we zelf niet zouden kopen.
    De Spar heeft vlees en verrassingsboxen. Altijd opletten want die komen einde vd middag online, de vlees haal ik graag, wel altijd exact aan de waarde, de verrassingsbox doe ik niet meer, te vaak zuivel en toetjes die we anders niet zouden kopen.
    Als ik in andere steden kom probeer ik wel eens anders boxen te kopen, maar de ophaaltijden komen dan vaak niet uit.
    Al met al heb ik al heel wat boxen tot grote tevredenheid gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben hier één restaurant, twee bakkers en de Lidl die meedoet.
      Ik vond het liddlpakket, dat ik toen twee keer gekocht heb, wel erg groot voor één persoon.
      Mijn vriezer is te klein. Ik wil tzt een grotere.

      Dit AH pakket zou ik zelf nooit kopen, veel te duur, maar op deze manier is het wel leuk af en toe.

      Verwijderen
    2. Oh en ook nog een sapwinkel sinds kort.

      Verwijderen
  2. Het ziet er ook lekker uit! Ik vind het op zich een mooi initiatief dat op deze manier verspilling wordt tegengegaan en mensen kunnen bezuinigen op de boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen