vrijdag 26 mei 2023

Wat gaat het opeens hard

 

In de achtertuin begint de akelei alweer wat uitgebloeid te raken, nu is het vingerhoedskruid aan de beurt.
Ik heb er een nieuwe zachtroze variant bijgekregen.
En tot m'n verbazing een gele.
In de knop zijn ze allemaal geel, maar deze is open nog steeds geel


De voortuin is gewoon niet op foto te vangen, veel paars/roze, natuurlijk mijn favoriete slaapmutsjes en de irissen, waar ik een keer een stek van kreeg, beginnen een flinke bos te worden.
Maar ook een vervelende nieuwe pestkop in de vorm van een grassoort die enorm snel groeit.
Alweer werk aan de winkel dus.

Na 1,5 maand individuele fysio heb ik het (voor mij toch wel moedige) besluit genomen tot een abonnement fysifit.
Vind ik het leuk?
Nog steeds niet echt, of misschien wel echt niet.
Vind mijn lijf het fijn?
Ja, het zijn kleine vooruitgangetjes, maar ze zijn er.
En ik begin ze op te merken.
Alle reden dus om  stug door te gaan.
Alleen zal ik weer moeten leren om vroeg op te staan.
Want ik kan alleen terecht tussen 9 en 10.

2 opmerkingen:

  1. Ja wat een gevecht kan dat zijn hè, zowel tegen het al-dan-niet leuk vinden en het nut en het doen.
    Maar goed dat je de kleine stapjes opmerkt.
    Mooi, de tuin van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik niet, ik heb geen tablet. Wel op de telefoon en de laptop..

    BeantwoordenVerwijderen