dinsdag 13 juni 2023

Het Hema ontbijtje.

 5 jaar geleden deed ik het al eens met Anne.
Voor €3,50 mocht je zelf 5 dingen uitkiezen.
Daar stonden ze bij ons voor in de rij.
Tijdens de pandemie verdween dat natuurlijk.
Maar een paar dagen geleden las ik hier dat ie weer terug is.
Met een nieuwe opzet.
Ietsje duurder, maar genoeg keus.
Dus besloten spelletjesbuurvrouw en ondergetekende vandaag eens samen buiten de deur te ontbijten.



Bij aankomst ontdekten we dat onze Hema welliswaar nog ontbijt serveert, maar nauwelijks keus.
Je kunt kiezen tussen een croissantje met jam of twee complete bordjes waarbij de enige variatie de keus tussen een bruin of een wit broodje met kaas of ham is.
De prijs lag ook een stuk hoger.
Toch smaakte het wel goed hoor en het was gezellig om er even uit te zijn voordat de hitte weer toesloeg.



Er na fietste ik nog even op loopsnelheid, de nog erg stille markt over, om eindelijk een bolletje haakgaren bij te halen om de sjaal af te maken waar ik tijdens de eerste lockdown al aan begonnen ben.



6 opmerkingen:

  1. Gezellig en ik weet al een hema, waar wij dit willen gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is peperduur, maar zo’n ontbijtje moet een keer lukken!

    BeantwoordenVerwijderen