woensdag 7 juni 2023

Soms zit er iets in de weg.

 Vandaag een klein zigzagrondje.
Eerst naar Arrien, om bij het kraampje langs de weg vlierbloesemsiroop te kopen.
Vorig jaar was ze zo lief om me een paar flesjes te brengen.
Nu kan ik het gelukkig weer zelf.


Volgens google maps kon ik verderop een rondje fietsen, maar aan het eind bleek de weg onbegaanbaar en stond er ook nog een bordje eigen weg.
Dus restte me niets anders dan dezelfde weg weer terug te fietsen.


Ik fietste dwars door de stad naar de Vecht.
Het bankje  op de landtong is nu gelukkig omgekeerd, zodat je weer beter uitzicht hebt.
Ik heb er dit keer niet zo heel lang gezeten.
In de volle zon was het knap warm.
En ik ben al bruin genoeg volgens mij.


Soms zit er iets in de weg 
En soms komt daar iets leuks uit voort.
Mijn nieuwe hobby:  In de spiegel fotograferen.


Het lukt steeds beter.


Op de terugweg nog even melk en fruit gehaald.
En nu mag ik op m'n lauweren rusten.
Morgenochtend moet ik weer vroeg op.
Ik ben zo stoer geweest om toch gelijk maar in te zetten op twee keer in de week fysifit.
Hopelijk is het zo vroeg op de morgen nog niet te heet. 

6 opmerkingen:

  1. Oh wat is dat leuk, die spiegelfoto's.
    Groot gelijk, om 's ochtends fysifit te doen, ik sport ook 's ochtends, anders wordt het me veel te heet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen keus.
      Je kunt er alleen terecht tussen 9+10
      Kost me best wel moeite om weer vroeg op te staan.

      Verwijderen
  2. Leuk de spiegel foto’s succes met de fysyfit

    BeantwoordenVerwijderen