zondag 4 juni 2023

Lustrum

 

Morgen is het precies 5 jaar geleden dat ik de sleutels ging halen.
En wat een turbulente 5 jaar zijn het geworden.

Hier lees je mijn blogje van toen.

Die banken bleken overigens afschuwelijk beroerd te zitten, maar als je moe bent zit alles lekker.
Toen ik een tijdje later een andere bank bij de kringloop zag, kreeg ik het advies om de  volgende ochtend terug te komen en opnieuw te gaan zitten.
En ze had gelijk, ook die bank was niet geschikt voor me en ik ging met een andere bank naar huis, die nog steeds prima zit.

2 opmerkingen:

  1. 5 jaar alweer, van harte gefeliciteerd, het is wel een felicitatie waard, toch.
    Ja dat met die banken, ik ben nog steeds op zoek naar een bank die fijn zit... ik wil er ook van op kunnen staan, dus hoger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt er hogere poten onder laten zetten.
      In mijn vorige huis had ik er enorme transportwielen onder.
      Ook handig met stofzuigen.

      Verwijderen