zondag 8 oktober 2023

Vliegeren

 



Vandaag maakte ik maar een klein fietsommetje, het was te fris om ergens te gaan zitten, jaja herfst.
Maar ik bleef wel even kijken bij de vliegerdag van het vliegermuseum van Riks Simons.
Ik schreef er al vaker over, hier en hier.

Bij aankomst zag ik een man achter in het veld vliegeren.
Uit de verte was het net Anne, zelfde kleding, wit baardje en zelfs zijn manier van bewegen.
Laatst had ik dat ook al eens bij zijn favoriete plekje bij het stuw.
Daar liep een man over de brug op me af.
Zo gek, dat dan je hart dan een sprongetje maakt, terwijl je verstand toch echt wel beter weet.

Het vliegermuseum moet helaas weer sluiten, eind deze maand moeten ze hun tijdelijke lokatie alweer verlaten.
En een nieuwe betaalbare lokatie is nog niet gevonden.
Zou zo verschrikkelijk zonde zijn als deze unieke verzameling zou verdwijnen voor het grote publiek.
Dus mocht je nog iets weten, ook al is het maar voor tijdelijk, neem contact op met Riks Simons.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een vliegermuseum. Jammer dat het weg moet, ik hoop dat er een nieuwe ruimte beschikbaar komt.

    BeantwoordenVerwijderen