zondag 16 juli 2023

Zonsondergang

 "Mooie zonsondergang!"; appt spelletjesbuurvrouw verderop in de straat.
Maar als ik naar buiten loop valt me in het oosten iets anders op dat ik gauw even terug app.


Een volle regenboog staat daar in de schemer.
Ik krijg hem helaas niet op één plaatje gevangen.


Dan maar op twee fotos.
Heb je ooit zo tegen het donker een regenboog gezien?
Ik niet.



Dan kijk ik naar het westen, waar de zonsondergang de lucht in vuur zet.


Achter is het ook mooi appt spelletjesbuurvrouw, dus loop ik nog even de achterdeur uit.

8 opmerkingen:

  1. Schitterend! allebei….

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit zo gezien een soort regenboog. Heb je gegoogled hoe dat fenomeen heet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hier gisteren ook die regenboog zo laat op de dag, heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las dat het maar heel weinig gebeurd.
      Over het algemeen bij helder weer en volle maan.
      Maar ik heb geen maan gezien.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie foto's! En je moet vaak nog snel wezen ook, want met een halve minuut is de 'sfeer' soms al veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen