woensdag 20 december 2023

Dickens


Ons stadje kent 3 zeer actieve muziekverenigingen.
Vlak na mijn verhuizing kwam ik al met Crescendo in aanraking en zo zong ik dus 5 jaar geleden mee in het adhoc koor van hun grote kerstevent: "Follow the star(s)".

Mede daardoor ging ik al gauw op zoek naar een koor.
Want het zingen zit me in het bloed.
 En zo kwam ik een half jaar later terecht bij "Kleinkoor Excelsior".

En nu geven wij komende zaterdag met Soli Deo Gloria en een toneelgroep een opvoering van het bekende Dickens verhaal.


 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, ik wens je een hele mooie en succesvolle avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes. Het lijkt me heel gezellig om nu met een koor op te treden, daar is het echt de tijd van het jaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen