vrijdag 15 december 2023

Kerstlunch

 Uitbus Vechtdal organiseerde vandaag  een kerstlunch.
De locatie is op maar 2km van mijn huis, dus ik was stomverbaasd dat ik bericht kreeg dat ik om tien uur al opgehaald zou worden.
Maar ze hadden bedacht dat ik een rondje door de regio mee ging, om daar een aantal anderen op te halen.
Zo had ik een onverwacht extraatje.


Bij aankomst bij de Kern werden we opgewacht door een aantal Ommer midwinterhoornblazers.
Binnen kregen we eerst wat te drinken en vervolgens een lezing over de midwinterhoorn.
Daarna werd een tafel gevuld met allerlei heerlijke lekkernijen.


We mochten van de voorzitter niet weg voordat alles op was. 😇🤭😁

Na de lunch kregen we ter afsluiting een prachtig lied van "Mothers for Peace" te zien.
Gezongen door Palestijnse en Israëlische vrouwen.
Een opname van jaren geleden, maar nu helaas weer extra actueel.



De terugweg mocht ik kiezen of ik als eerste of laatste thuis gebracht werd.
Ik koos voor nog een rondje door de regio en was om half vijf weer thuis.



5 opmerkingen:






  1. een fijne middag, heerlijke lunch.
    ook voor jullie goede kerstdagen en een voorspoedig 2024

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lunch ziet er alweer feestelijk uit! In mijn tijd met de ziekenhuistaxi vond ik het soms ook heerklijk om nog een extra rondje te mogen rijden - dan zag ik weer eens wat van mijn omgeving (en op andere momenten baalde ik er erg van, want te ziek om lang in de taxi te hangen...).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heerlijk.
      Ik ben niet zo'n broodeter, maar van dit brood at ik heel wat meer dan normaal.
      En ik was niet de enige 😉

      Ik kan me heel goed voorstellen dat je van die extra rondjes kon genieten en ook niet.

      Verwijderen
  3. Een mooi begin, van de komende kerstdagen, echt boffen!

    BeantwoordenVerwijderen