maandag 8 november 2021

Deze week

 "Wat gaan we doen?"; vroeg MrsHteB van de week op haar blog.
Nou dat zal ik je vertellen.

Vandaag wordt de voorkant van mijn huis geschilderd.
Dat betekent dat alles open staat, de verwarming uit is en een boze poes opgesloten zit in de achterkamer.
Dan komt de achterkant ook nog aan de beurt.
En zal Lolo boven opgesloten moeten worden.

Verder krijg ik vrijdag, bijna 3 jaar nadat de slimme electrameter geïnstalleerd is, eindelijk ook de slimme gasmeter.
Dat betekent dus weer verwarming uit.

En ik heb twee tandartsafspraken voor de eerste stappen van de renovatie van mijn brokkelige gebit.



Echt een week om naar uit te kijken dus.


8 opmerkingen:

  1. Zucht! Ik duim voor je dat de week heel erg snel om zal zijn! Ik krijg donderdag werklui binnen, zie er nu al tegen op, ten eerste omdat ik onze poes dan boven op een slaapkamer moet opsluiten, en ten tweede omdat ik me heel ongemakkelijk voel dan, je kunt eigenlijk zelf niet echt iets doen, maar ik ben geen mens om stil te zitten. En ik weet dat jij nu denkt: ga je toch lekker kleurrijke sokken breien 😉, goed plan! Sterkte meid 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, hopen dat het niet erg koud wordt.
    Arme poes, geef ze maar een extra snoepje.
    En die tandarts? ik zit al heel lang moed te verzamelen om mijn brokkel-gebit er uit te laten halen, en dan wil ik voor nep.
    Sterkte, ik vind het dapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een week! Ik hoop - ook een beetje voor mezelf - dat -ie gauw over is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, om andere redenen, die ik hier. Met zal vermelden....

    BeantwoordenVerwijderen