dinsdag 2 november 2021

Oef!

 Volgens de folder van het park ligt er net achter het park een mooie korte wandelroute van nog geen 2km.
Daar zou dan nog 750m bij komen vanaf mijn huisje naar de start en ook weer terug.
Maar aan die 750m leek geen einde te komen.
Na bijna 3 kwartier kwam ik afgepeigerd bij het startpunt.
Dus moest ik arremoede besluiten om de route maar niet te lopen.
De terugweg ging ondanks uitputtingsverschijnselen veel sneller.
In een half uur was ik weer thuis.
Toen ging ik toch maar eens op earth nameten hoe het zat.
En de afstand bleek bijna het dubbele.
Tel daar bij op dat de heenweg een stijgende lijn en de terugweg dalend was en dan is het kwartier verklaarbaar.
Maar dan nog, gaat het wandelen dus niet erg best.
Het is niet anders.


Maar ondanks dat heb ik toch genoten van de prachtige omgeving.


Vanmiddag nog een heerlijk uurtje gezwommen in mijn privé zwembad.
Dat ging wel weer goed.
Wat gek toch he.

En de rest van de middag breng ik door met grannies haken op de bank en Luisteren naar popmuziek uit vervlogen tijden op de mij totaal onbekende TV zender 192TV.


En ondertussen lijkt Lolo me thuis totaal niet te missen en gaat net zo veeleisend om met haar oppas als dat ze met mij gewend is.

18 opmerkingen:

  1. Wel hele mooie foto's....
    En fijn om te zien dat ons meisje lekker relaxed ligt te slapen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze gedraagt zich tegen de oppas net zo als tegen mij.
      Ik zou me bijna beledigd voelen 😁😁😁

      Verwijderen
    2. Haha maar aan de andere kant weet je dan wel dat ze met liefde verzorgd wordt.😻

      Verwijderen
    3. Welkom thuis,

      Was ons meisje blij je weer te zien,of sliep ze gewoon lekker door.😻

      Verwijderen
    4. Die sliep eerst gewoon door.
      Even later kwam ze me wel begroeten om vervolgens aandacht te vragen van de oppas en weer verder te slapen.
      Pas eind van de middag begon het knuffelen en op schoot zitten tot we naar bed gingen.

      Verwijderen
  2. lekker om er even een paar dagen uit te zijn. Een andere omgeving ontdekken is erg leuk. Nog fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En mooi is die omgeving, zo aan je foto's te zien, mooie collages!
    En wel fijn dat je lekker kunt zwemmen, daar knap je dan weer van op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Water draagt je..., daarom gaat het zoveel gemakkelijker dan lopen denk ik. Maar iedere meter is er weer één en je moet het rustig opbouwen.
    Mooie foto's heb je gemaakt, prachtige omgeving hoor.
    En poes Lolo ligt er zo lekker bij, fijn zo'n kattenpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Water is de enige plek waar mijn gewicht in m'n voordeel is

      Verwijderen
  5. Wat goed dat je die beslissing nam, er even tussenuit, dat hoeft helemaal niet ver van huis te zijn. Fijn dat je goede oppas hebt (ai, je wordt eigenlijk niet gemist, daar zijn katten zo anders in dan honden). Geniet van het bewegen in het privé zwembad, en van de mooie omgeving. Ik hoop echt dat het je wat vooruitgang brengt (en raadt eens welke sokken ik vandaag draag 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je nu per se die wandeling wil maken, zou je er ook een "dagje uit" van kunnen maken. Pak een tas/rugzak met een flesje drinken en lunch en evt een boek/tijdschrift. En dan begin je 's ochtends na het ontbijt, loopt een gedeelte en als je niet meer kan en je ziet een bankje ga je even rusten, pakt een boek. En na een poosje ga je dan weer verder. Je bent met vakantie en hebt de tijd. Je kunt het op jouw tempo doen. En wie weet wat voor moois je nog meer tegen komt!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een boekje op een bankje bij 8° en dichte mist?
      Toch maar niet 😁😁

      Verwijderen
  7. Ondanks alle beperkingen, blijf je toch oog houden voor de mooie dingen rondom je! En heerlijk zwemmen ...

    BeantwoordenVerwijderen