zondag 14 november 2021

Inhalen in versnelling


Als we 2021 in gaan, is er steeds minder te melden.
Van 1 naar 2 naar 3 maanden op één blad.
Wat is het leven saai geworden.


 
Inmiddels ben ik al weer dik een half jaar single.
Er blijft een leeg gat in mijn hart.
Dat ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen veranderd daar niets aan.
Dus worstel ik manmoedig de dagen door.


Op een sombere herfstige dag als vandaag is het nog moeilijker om het getekende goed gefotografeerd te krijgen. 
Met een beetje kunst en vliegwerk kan het er nu een beetje mee door.

3 opmerkingen:

  1. ondanks de juiste beslissing kan het toch pijn doen. En ik hoop voor je op betere tijden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan weer Marlien, foto's zijn prima!
    Ja, dat blijft moeilijk, al weet je dat je beslissing goed is.
    Sterkte joh!

    BeantwoordenVerwijderen