woensdag 3 november 2021

Mist

Toen ik vanmorgen de broodjes ophaalde was de wereld heel klein.
Ik hou van mist, maar dan vanuit de auto of de trein.
Wandelen in de mist, zeker op een plek die ik niet ken, vind ik niet fijn.
Dus bleef ik thuis op de bank grannies haken, in de hoop dat het in de loop van de ochtend weg zou trekken.


Maar toen het om kwart over elf nog potdicht zat, besloot ik eerder te gaan zwemmen.
Deze keer hadden meer mensen dezelfde gedachte, maar met twee gezinnen erbij kon ik echt nog wel lekker baantjes trekken.
En deed ik er ook nog maar wat aquafitness bij.
In de loop van de middag trok het nog wat meer open, maar eerlijk gezegd had ik gewoon geen puf meer.
Dus bleef ik lekker doorhaken.
Het is tenslotte vakantie.

Terwijl ik dit schrijf huppelt er een konijntje langs.

2 opmerkingen:

  1. Groot gelijk heb je, vakantie, doen waar je zin in hebt, en als dat lekker de hele (mid)dag grannies haken is, dan doe je dat!

    BeantwoordenVerwijderen