zondag 21 november 2021

Eigenwijs




 Ik had het plan om het uit te besteden, nu ik zo onfit ben.
Maar uiteindelijk was dat m'n eer te na.
Dus besloot ik elke dag een tak af te zagen.
Dan kom je er immers ook.
Maar eenmaal de eerste tak gezaagd, kon ik de tweede ook nog wel aan.
En de derde, en de vierde.
En toen vond ik dat ik het best in één keer af kon maken.
Dus binnen een half uur lagen alle takken op de grond.
De laatste drie werden wel erg zwaar, dus ik zal het morgen wel moeten bezuren.
Beetje boel moe ook nu.
Maar de voldoening dat het gelukt is neemt niemand me af.
En die takken wegwerken dat komt wel weer een keer.



6 opmerkingen:

  1. 💪 Je mag heel trots zijn op jezelf! En als morgen je lijf roept dat je niet zo eigenwijs moet zijn, denk dat maar: ik heb het toch maar mooi geflikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet eigenwijs, maar een doorzetter! En dat is een hele sterke en goede eigenschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed van je! EWn als je morgen spierpijn hebt heb je toch ook het voldane gevoel dat het je toch maar mooi gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan! Ondanks spierpijn geeft het een heel goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kanjer! Hopelijk valt de spierpijn mee en is dat snel voorbij. Het moet een heerlijk gevoel geven dat je deze klus zelf geklaard hebt.

    BeantwoordenVerwijderen