woensdag 6 april 2022

Er op uit

Eindelijk, eindelijk kwam ik weer eens wat verder van huis.
Buddy nam me vanmiddag mee naar de kringloop in Dalfsen.
Zo leuk om eens een andere kringloop te zien.
En zo fijn om na maanden er weer eens op uit te kunnen en weer eens van de mooie omgeving onderweg te kunnen genieten.


Ik kocht er wat vrolijke paaseieren, werd verliefd op een wel heel kleurrijke glazen snijplank, kon een ATC stempel niet laten liggen en vond ook nog twee boeken.
Eindelijk een boekje met duidelijke kantklospatroontjes.
En wellicht komt het andere boek je al wel bekend voor.
Ik vond het vorig jaar op de weggeefhoek voor Anne.
Zijn naam staat er niet in, maar zijn fotos wel.
En nu heb ik ook een exemplaar voor mezelf.

Buddy vond ook nog wat leuke dingetjes.
En toen gingen we weer op huis aan.
Ik ben een beetje boel moe nu.


5 opmerkingen:

  1. Wat fijn, zo'n uitstapje, een opkikker voor je!
    En nog leuke dingen gescoord ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor, even eruit en dan ook nog van die leuke spulletjes op de kop tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker uitrusten en (na)genieten van je mooie uitje en leuke aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je er eens even uit kon, na zo lang thuis zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn hè, er weer op uit. Daar kikker je weer wat van op.
    Fijn ook dat je dat boek nu zelf hebt!

    BeantwoordenVerwijderen