maandag 17 juni 2024

Book Nook Falling Sakura

 

Gelijk met mijn tweede Book Nook bestelde ik ook een derde die ik wel in dezelfde sfeer vond passen.


Hoewel de doos twee keer zo groot was, was deze een stuk minder bewerkelijk.
Met 6 uur was ie al klaar.


Ik was toch wel een beetje teleurgesteld.
De huisjes waren wel leuk om in elkaar te zetten.
Dat de berg een homp plastic was kon ik nog wel begrijpen.
Maar waarom geen zelf te bouwen trap, maar een kant en klaar plastic geval?


Maar eenmaal in elkaar gezet vind ik hem toch wel geslaagd, al is ie veel grover dan de andere twee. 


De maan die door de bomen schijnt vind ik echt brilliant.


Maar het Animé poppetje en de kat heb ik er uit gelaten.
Ze waren echt veel en veel te groot in verhouding tot de huisjes.
En ik vind ze ook niet erg passen in de sfeer van mijn tafereeltjes.


Dat is iets waar ik wel goed op zal letten bij een volgende aankoop.
Er zitten er meer tussen met voor mij te stripachtige japanse  figuurtjes.
Maar er blijft vast nog wel genoeg keus over.

5 opmerkingen:

  1. Die andere twee zijn verfijnder. Staat er niet iets van schaal op de doos? Of materiaal? Moeilijkheidsgraad? Ik vind ze superleuk. Misschien kun je er iets van een kastje met een glazen duur voor maken. Als je dat vol bouwt heb je een heel bijzonder kunstwerk. Ik ben heel nieuwsgierig naar wat zo’n bouwdoos kost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijkt in de beschrijving op de site te staan.
      Deze is drie sterren, de andere twee zijn vier sterren.
      Bij buildiy liggen de prijzen tussen de 34 en 49 euro.
      Op andere sites liggen de prijzen een stuk hoger.

      Verwijderen
    2. Foutje: de eerste staat ook met drie sterren.
      Dat kan niet kloppen, want die was net zo korilijk als de tweede.

      Verwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je gezien de prijs wat meer verwachtte.
    Maar leuk is het wel! Je krijgt zo een mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er toch wel blij mee hoor.
      Zit nu te aarzelen wat ik als vierde zal bestellen.

      Verwijderen