zondag 16 juni 2024

Book Nook Sunshine Town.

Wat kun je nu beter doen tijdens al die regenbuien?
Juist ja.
Booknooken 😇.


Dit keer toch maar via Buildiy besteld.




Deze keer weinig last van breuk gelukkig.


Bij dit pakket moest je de bruine randjes wit schilderen met een piepklein penseeltje.
Een heel gepriegel.
En er waren drie lagen nodig om het dekkend te krijgen.


Er zit weer dik 20 uur werk in.
En dat in 2,5 dag.
Ik heb nu vierkante oogjes.
Ben moe maar voldaan.


Mijn AAA batterijen waren op, dus ik heb even batterijen uit een afstandsbediening geleend om de fotos te maken.
Met lichtjes aan is toch wel veel leuker.


Leuk gezicht he, zo naast elkaar.
Binnenkort maar eens beginnen aan nummer drie.

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk huisje! Ook samen prachtig…het balkonnetje is ook helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk zijn ze maar we hebben geen boekenkast in de kamer alleen boven op de overloop en die is nog een vlag op een modderschuit want het oude tapijt van 20 jaar geleden ligt er nog. Je ziet hem wel vanaf onderaan de trap, dus misschien als de overloop opgeknapt is toch eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet.
      Wel twee overvolle vitrinekasten.
      Ik moet nog zoeken naar een plek waar ze (liefst een beetje stofvrij) kunnen staan.

      Verwijderen
  3. Oh, wat heb je dit prachtig in elkaar gepriegeld! Leuk met de lampjes aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je maakt er werkdagen van 8 uur van! Maar ik begrijp het wel hoor, als je ergens veel plezier aan beleeft, wil je graag door blijven gaan. Ze zijn ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! dat wil ik ook....

    BeantwoordenVerwijderen