zaterdag 3 augustus 2024

Book Nook: Butterfly of the unknown lands

 

Aan deze Book Nook wordt door Buildiy 4 sterren toegekend.
Daar twijfelde ik bij de aanschaf al een beetje aan.
Maar een keertje 3 sterren leek me niet zo erg en ik hou van vlinders.



Maar al gauw nadat ik begonnen was, kwam ik tot de conclusie dat ie echt niet meer dan 2 sterren is.
Super simpel, van erg grof multiplex, dat bij het uitduwen nogaleens splintert, waardoor kleine deeltjes snel beschadigen.



In 3,5 uur was ie klaar.





En och hij is best aardig om te zien, maar ik had, voor dat geld, toch liever wat meer uitdaging gehad.





6 opmerkingen:

  1. Ja leuk om te zien is hij wel, maar ik snap je 2 sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, maar toch leuk om te zien, als het maar in je collectie past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja snap je teleurstelling. Het ziet er ook wat saai uit, niets dat eruit springt zoals bij de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gebeurt ook helemaal niets.
      Paar boekjes maken.
      Geen meubeltjes of huisjes in elkaar zetten.
      Alleen wat muren en poorten op elkaar plakken.
      En vijf vlindertjes.
      Ik had op z'n minst veel meer vlinders verwacht.

      Verwijderen